2007. május 18., péntek

Banánköztársaság


Most olvastam ez a gyalázatot.
Nem szoktam cikkeket , vagy felröppenő napihíreket kommentálni a blogomban, és most sem teszem, mert nem is tudnám, ugyanis egyelőre nem látok a pipától, de azért ezt most beteszem magamnak ide emlékeztetőül.
IDE meg azt a cikket, amiben mások próbálják magyarázni az ÖtGörény bizonyítványát:
"Végh József igazságügyi pszichológus meg van győződve arról, hogy nekik, rendőrként most nagyon nehéz lehet elszámolni a lelkiismeretükkel." Cö-cö-cö!
Én pedig meg vagyok győződve arról, hogy a többi bűnözőkök meg majd nagy szeretettel várják az öt muskétást a börtönben, mind rendőri, mind nőgyalázó mivoltukban. Ők segíthetnek a vezeklésben amitől aztán idővel csitul majd az az elviselhetetlen lelkiismeretfurdalás!

Fogalmam sem volt róla, hogy ennyire rossz a helyzet.

4 megjegyzés:

hedgie írta...

Már egy hete kamillázok ezen az egészen, és ezalatt az egy hét alatt kaptak el pár korrupt fakabátot is...kérdem én: hogy a túróba fogok megállni az igazoltató szervnek?
Mi lenne, ha mégiscsak utánanéznének néha, micsoda tuskókkal őriznek és védenek? Mert ilyenek engem ugyan nem.

Névtelen írta...

Hát az tuti, hogy ez aztán tovább öregbíti a rendőrség "jó hírnevét". És abban is biztos vagyok, hogy ez nem az első ilyen eset. Ezek után nem is szólhatnak semmit, ha egy magányosan autókázó nő beint egyet, ahelyett hogy megállna. De az is biztos, hogy nem szállnék ki még ha meg is állnék akkor se. Összes ajtózár bekapcs, résnyire az ablak, azon kicsúsztat irat, oszt'annyi.
L.

Névtelen írta...

L.-lel értek egyet. Még jó, h. nem vezetek!

Én egyébként nemi erőszak ügyben szélsőséges nézetet képviselek: Nem börtön. Még az hiányzik, h. az én pénzemen tartsák őket!
Egyszerűen megoldható, h. az ismétlődésnek még az esélye sem álljon fenn többet, ha nincs többé, ami felálljon!!!
Aztán lesz ideje gondolkozni, h. mi mindenre használhatta volna ehelyett a nemes szerszámot!!!!!

Rebelle

Mademoiselle írta...

Én is ezt pedzegettem, pláne mikor elolvastam abban a tanulmányban írtakat. Az uram szerint ha nőkre bíznák ezeknek az eseteknek a büntetését, akkor még az élve befalazás se lenne elég bosszú a mocskoknak :-)

Hedgie, ja! Tegnap olvastam, hogy emberrabló őrző-védőket kaptak el. Lassan már tényleg az lesz, hogy a bűnözők védenek meg majd a rendőröktől. A "rablóból lesz a legjobb pandúr" mondás új értelmet nyer...