2008. július 1., kedd

azért az útról is egy kicsikét...

Hát voltam ugye nemrég egy hónapot otthon, ami bizonyos szempontból minden ízében remek volt: találkoztam a szüleimmel, meg a családommal, szétdögönyöztem a Svihánkát (a legzsiványabb kutyus a földön, egyszer kinyálazta magát egy dobozból, majd elmesélem), ott voltam Az Esküvőn*, aztán az utó-leánybúcsúztatón Zsével meg a Vércsigás Edivel, megtanultam lángos és kalácsot sütni (de igazit ám, nem DNK!), meg voltunk az operában mázlijeggyel, meg az operettben ajándékba, aztán egy sor más ilyen-olyan randin, szóval nincs okom panaszra. Mondom, bizonyos szempontból.

Egy más oldalról vizsgálva a dolgot azért annyira nem volt jó, vagy ahogy a doktorbácsi fogalmazta meg igen diplomatikusan: "nagyobb a kontraszt". Erről tulajdonképpen nem is akartam írni, mert... nos annak is van oka. Viszont most végre volt egy kis időm visszaolvasgatni ezt-azt, és meg kell mondjam, hogy az időközben lezajlott a TIJ-féle zseniális szinkronblogger heppening résztvevői mindent elmondtak helyettem is. Szerintem egészen döbbenetes és elgondolkoztató eredmény született az ötletből, érdemes végigolvasni mindet, kár hogy nem volt rá módom, mert szívesen beszálltam volna én is.

Apropos, ezúton kérek töredelmesen elnézést Ambytól amiért... na tudod miért, de rajtam kívül álló okok miatt jóformán egyszer sem sikerült internetközelbe férkőzni, ráadásul a Nagy Tavi Túra sajna egyéb nehézségek felmerülése okán elhalasztódott pár évvel. Nagyon sajnálom, olyan jó lett volna találkozni :-(


*Ha valakit netán érdekel, hogy mit kell csinálnia egy tanúnak egy esküvőn, akkor bátran érdeklődjön nálam, mert egészen belejöttem: ha a földön kúszva sikerült felgombolni a menyasszonyra a ruhát meg uszály összes gombjait (számszerint 58...ööö ezret), akkor már nincs gond, csak egy rövid zuhany, és máris föl szabad venni a saját gálaöltözetet (tudom hogy senkit nem érdekelt, de rajtam valódi hernyóselyem tunika volt...), aztán már jóformán csak az aláírás van hátra.

3 megjegyzés:

hedgie írta...

Az a hernyóselyem tunika igenis több volt, mint mutatós, és nekem nagyon tetszett.

Névtelen írta...

Nincs ám semmi gond :-) Nem szoktunk fennakadni ilyen apróságokon, remélem azért jól vagytok.

Mademoiselle írta...

Köszi :-)
Igen jól vagyunk, csak volt egy kis gond az autóval, úgyhogy leragadtunk Tirolban, de azért hazafelé végigrobogtunk a Maggiore mellett és úgy mentünk rá az autópályára, szóval a kocsiból azért láttunk egy kevéskét a tóból :-)