2009. szeptember 15., kedd

A nyaralásról képekben

Néhány napra bevetettük magunkat az osztrák Alpok sűrűjébe, csak mentünk az orrunk után, mindenhol engedtünk a mellékutak csábításának, és a legszebb helyeken kötöttünk ki:

Ezt egy étterem teraszáról fotóztam, miközben az arcom wienersnitzellel, krumplisalátával és almdudlerrel volt tele.
Ischgl felett ezer méterrel - a hotelünk közvetlen szomszédságában induló felvonó első állomása:
Aztán a harmadik állomáson, avagy a hegy legislegtetején...
...kiderült, hogy a hegy félig átlóg Svájcba.
Még a vámhatóság is képviseltette magát odafönt. Üres is volt, kicsi is volt és billegett, de ott volt.
Egy nap Innsbruckban:
Az ilyen cégérektől tisztára elmegy a józan eszem:
Mindig ilyennek képzeltem a suszter manói házikóját:

Az volt a legislegjobb, hogy végig fáztam(!), én már legalább négy hónapja nem fáztam, csak pörkölődtem 40 fokban, most viszont három pulcsi volt rajtam egyszerre! Meg az is a legislegjobb volt, hogy végre megint összepuszilhattam az én drága szüleimet, meg a sógornőmet (lsd. a képen), és kaptam egy zsák magyarpaprikát és magyarsütőtököt, úgyhogy most kétpofára (z)abáljuk a lecsót.

9 megjegyzés:

negyvenketto írta...

Micsoda képek! Kedvem támadt tőlük útnak indulni :)

Nina írta...

Csodás fotók, még csodásabb helyek! Nagyon klassz nyaralásotok volt, az biztos :)
A cégérek szerintem is káprázatosak,
ha lenne egy kis boltocskám, tutira lenne cégérem is :) Nagyon hangulatos fotók, most pár percre belefeledkeztem....

teodora írta...

nagyon jó képek, az a zoll megalol :)

pável írta...

na, de jó h mégsem húztad le a rolót

Mademoiselle írta...

Szó sem volt róla, hogy lehúzom a rolót. Csak a könyvesblogot zártam be, ezt nem.

pável írta...

ja tényleg
annál jobb
(na ezt kimagyarázni??)

Monika írta...

Hmmm,micsoda szép a Világ!!!!Már hiányoztál!!!:)

Mademoiselle írta...

szamárfülecske, hát te meg hová tűntél ???!!!

tasiorsi írta...

Prágában és Pozsonyban milyen jó cégéreket fotóztam én anno, óóó!
Táj szép, fázás jó, örülök, hogy minden ilyen klassz volt! :)

Szamárfüüüüül!