2009. október 10., szombat

piscine... V.

Az eddigi vízitorna edzések, amikbe - tegyük hozzá - majd' belehaltam, csak közepesen gyenge ugrabugrának tűnnek a maihoz képest. Ma ugyanis súlyokat kötöztek a csuklónkra és a bokánkra. Olyan voltam mint egy vasmacska.

Nagy élet volt egyébként ma az uszodában, a kismedencében bölcsistornát tartottak 3-4 éveseknek, ami úgy néz ki, hogy ütemre csapkodják a vizet a bébiszalonnás kis karjaikkal, és bújócskát játszanak az úszó műanyagházikók között (komplett lebegő vízifalu van ott felépítve házsorokkal, parkkal, városházával), és visítanak ahogy a torkukon kifér. A nagymedencében meg a helyi szinkronúszok tartották az edzésüket, mindegyik kislány ugyanúgy nézett ki, és nagyon ügyesen mozogtak, roppant inspiráló volt. Sohase tudtam hogyan tanulják meg, hogy mikor kell egyszerre kidugni a lábukat a vízből tökegyenesen és spiccelve, miközben fejjel lefelé lebegnek a vízben, de erről a rejtélyről is lehullt a lepel végre: az edzőjük egy fémrudat állított be a medencébe, és azon kalapált le nekik mindenféle morzejeleket. Jó ötlet.
__________
Nem tudtok valami jó kis házi hajpakolást száraz fejbőrre?

2 megjegyzés:

Lily írta...

Itt elég sok hajpakolás van: http://siccpasik.hu/index.php?cikk_id=3089&&kat_id=18
Anyu a tojásos-olajost szokta a fejbőre miatt használni. Azt mondta nem gáz lemosni, de én még sosem mertem megpróbálni, így saját, bevált tippet nem tudok adni.

Névtelen írta...

Julia Roberts majonézt "pakolt" a fejére, valamelyik filmjében. Pirikenagyi