2009. november 27., péntek

az első hét történései az üvegházban...

Szerdán volt egy hetes az üvegház, a hagymákoknak meg épp ma van szülinapjuk, úgyhogy egyszerre mutatom meg a kertem fejlődését. Elképesztő figyelni őket, olyan izgalmas, mint egy regény. Néhány napig egyáltalán semmi változást nem észleltem, pedig nagyon résen voltam, még a nagyítómat is előkerestem, és többször is lejátszottam nekik a Terminál zenéjét (mert az most a legkedvencebbem), de semmi, aztán egyszercsak beindultak, és mostmár szinte óráról órára látszik a növekedés. Még a végén tényleg lesz belőle kertecske...

A két üvegház így nézett ki egyhetesen, de már most is sokkal nagyobbak a növénykék, úgy nekilódultak, mintha húznák. Az egyik már jóformán a plafont döngeti, és szinte mindegyik kihajtott közben, ami a képen még üresen tátong.A hagymákok tegnapelőttig jóformán meg se moccantak, most pedig így néznek ki, esküszöm az oldalsó kishajtások közül a legtöbb reggel még nem is volt ott. Ha így haladunk, estére kivirágzunk.

2 megjegyzés:

Monika írta...

annyira jó a hagymákokat figyelni,meg az összes többit.!
Szépen növögetnek!

Mademoiselle írta...

Nah, most látnád! Tegnap megmértem őket reggel tízkor és este tízkor, és volt amlyik két és fél centit nőtt 12 óra alatt!!!