2010. szeptember 13., hétfő

a pohár, ami félig üres...

Most egy kicsit nosztalgikus hangulatba ringattam magam, úgyhogy gyorsan (folytonbővülő)listát írtam azokról a czikkekről, ami itt nincs, otthon viszont van, én meg fájdalmasan nélkülözöm. Ez amolyan emlékeztető, hogy miből ne felejtsek majd el alaposan feltankolni ha legközelebb hazalátogatunk, mert még sohase írtam ezt össze, és a fele mindig kiesik a fejemből mire aktuálissá válik.

Nem fontossági a sorrend, hanem érkezési:

- túró!
- fehér cérnazokni
- fehérrépa
- fehérpaprika (TV)
- túrórudi (piros pöttyös)
- Sportszelet (a régi alakú)
- karalábé!
- befőttesgumi
- Dr. Oetker eredeti pudingpor (mondjuk a puncsosból most óriási készletem van raktáron ;-)
- Detki mini sajtos omlós keksz (állítólag már más a csomagolása)
- darált mák
- bryndza
- sonkaktök
- kapros tökfőzelék
- óriáskifli

több most nem jut hirtelen az eszembe...
Van még valami amiért állandóan rinyálni szoktam?
_____
u.i.:
mdmselle: Daníííí! neked mi hiányzik otthonról?
doki: A Dunakanyar.

Szóval ha valaki lenne olyan kedves és utánunk küldené a Dunakanyart...

8 megjegyzés:

Csillagos írta...

Utolsó kérésed parancsként van nálam számon tartva, úgyhogy holnap, ha megyünk Esztergomba, lefényképezem nektek:)))Na, mit szólsz?

Mademoiselle írta...

Az tökéletes lenne, köszönöm a doki nevében is!!! :-)))

Nils Holgersonné írta...

ööö, nincs házitej arrafelé? Túrót nagyon egyszeru csinalni (egyszerubb, mint repulon kivinni :))

de ezt nagyon megertem, regen, mikor Portugaliaban laktam, nagyon sok mindent adtam volna egy turos tejfolos tesztaert.

negyvenketto írta...

szerintem pedig tisztességes zsírszalonna nélkül képtelenség főzni (bár gyanítom, hogy te nem feltétlenül értesz ezzel egyet) :)

Mademoiselle írta...

Azért lehet nélküle is főzni ezt-azt. Én mondjuk sose voltam oda a szalonnáért, úgyhogy azt nem hiányolom, de készséggel elismerem, hogy szalonnapörc nélkül nem túróscsusza a túróscsusza:-DD

Tudok házitúrót készíteni, igen, de az sohase lesz olyan jó kis testes, mint a bolti :-)

pável írta...

nahát, púúúúncs? bajh' honnan? :)

és tudod mekkora súlyadója lenne a dunakanyarnak?

ritkán vagy léthatóan a molyon, pedig a sipkád folyton ott fityeg..!

stippistop írta...

örülök, hogy kicsit hozzájárultunk a félig telihez! :o))

Névtelen írta...

szalonna?!
Alap. Vagy tető, -je mindennek.
A 7. nap sem megpihenés volt, hanem csak szalonnázott egyet az Úr.

pável