2011. január 19., szerda

c'est parfait!

Ez az az ország, ahol a web-butikulásnak is kultúrája van.

Pénteken rendeltem pár alapanyagot és eszközt a kenceficéimhez egy biokozmetikai webáruházból, és most jött meg a rendelésem. Az, hogy a dobozon belül mindent selyempapírba csomagolnak és beillatozzák, az az ilyen nőies témájú áruházakban (kozmetika, kézműves, főzőcskés stb.) alap. Sőt mi több, még én magam is beépítettem a személyes gyakorlatomba. Most viszont amellett, hogy selyempapírral bélelte ki a dobozt, és mindent csodás levendula illóolajjal hintett meg, még apró kis csillag alakú flittereket is szórt a tárgyak közé, és a rendelésen fölül még remek ajándékokat is mellékelt a csomaghoz: kaptam két illóolajat rózsaszín szaténzacskóban, méhviaszt 100 grammot (ami rengeteg, én az ajakbalzsamomhoz fél mokkáskanálnyit használok általában), két pamut-tasakocskát, ha ajándékba akarom adni valamelyik készítményemet, és csinos kis matricákat is, amiket ráragaszthatok a kenceficés tégelyeimre, és ráírhatom, hogy mi van benne, mikor készült, meddig használható fel. Hát kérem, ez kereskedés!

Borítékolhatják, hogy visszatérő vevő leszek.

5 megjegyzés:

stippistop írta...

ez egy álom. ennyi. :o)

sssajt írta...

jajj... :-)

VKOrsi írta...

meseszép!

Etike írta...

Nekem a csillagocskákról egyből a Love actually jutott eszembe: "még mit csinál? Meghempergeti joghurtban?"

Névtelen írta...

Óóóóó...szeretnék egyszer ilyen lányos csomagot kapni!