2006. december 4., hétfő

165 cm ≠ másfél méter


Eszembe jutott, hogy az egyik tegnapi kommentomban leírt "csajos-motoros poszter" elnevezés esetleg nem vethet valami jó fényt Zsóka barátosném ízlésére, úgyhogy helyesbítésül közlöm, hogy az a poszter nem olyan, hanem nagyon is gusztusos kis rajzocska egy állig felöltözött szerelmespárral, aki robogón robognak, és az az egy hibája, hogy elfogyott. Pedig ÉN mondtam hogy vegye meg, mert ha hazaér, biztos azonnal kelleni fog (az új lakásban), és nekem nincs időm hetente Angersbe rohangálni, hogy megvan-e még, aztán méregdrága postaköltségért három országon keresztülfurikáztatni, csak mert Ő makacs mint az öszvér. Képes kis híján ölre menni velem, mert azt mertem mondani, hogy lángoló szerelmet érzek én a levegőben, és szerintem záros határidőn belül előáll a fiúkája (tegnap Zs. másfél méteresnek nevezett. különben sose hívnám a fiúkáját fiúkának.) az összeköltözés ötletével, majd a hazaérkezését követő 24 órán belül azzal hív fel, hogy ne lepődjek meg, de ők bizony még a héten összeköltöznek! Nahát! Ki hitte volna! És akkor már persze kellene a szépkép az új lakásba, és ki lesz elzavarva Angersba megnézni, hogy kapható-e még? A másfél méteres barátnő!!!

Nincsenek megjegyzések: