Ezt a két hirdetést kiprintszkríneltem, mert egyik sem szokványos a maga műfajában.
Szal a Bookline bébipapit árul 0-24 óráig onlájn, várható szállítási idő 2-3 munkanap. Ühüm! Annyit röhögtünk ma ezen, hogy majdnem bepisiltem. De tulajdonképpen, ha jobban belegondolunk, ez a hirdetés brilliáns marketing startégiára hajaz, és általános társalgási témaként is bőven megállja a helyét, arról nem is beszélve, hogy mágnesként vonzhatja a látogatókat, akiket eddig, csakúgy mint engem, megzavart az a picike book szócska a Bookline elején, és azt hitték, netán könyveket árul a cég.
A bébipapi most csak 329 Ft./üveg + postaköltség... vajon külföldre is postáznak?
A következő sokkot pedig mindjárt az alatta lévő reklámon, az Ulpius-ház által újonnan kiadott Jane Austen életmű okozta, egy bikinis csajjal a Lady Susan című kötet borítóján. Ezzel még így önnmagában nem lenne baj, pláne ha figyelembe vesszük, hogy újabban Jane Austent "a legmodernebb nőíró"-nak titulálják (ami azért valljuk be, akkor is erős túlzás, ha csak úgy értették, hogy napjainkban is hordozhat aktuális mondanivalót az életműve). Az igazi ellentmondás azonban az összes többi kötet borítójáról visszaköszönő csinos kis régensség korabeli ruhákba öltözött párokat ábrázoló skiccekben keresendő, melyek az én világomban sehogyse férnek össze a bikinis Lady Susannal (ami ugyanúgy a sorozat része), ez utóbbi viszont Jane Austennel nem klappol, még akkor se, ha tényleg ő a legmodernebb nőíró. Fura na.
2 megjegyzés:
Ez jó, ahogy a bookline keresztbe merészkedik más területekre. Az új stratégiai irány!
Aztán öt év múlva meg jön a közlemény, hogy bár nagyon sikeres a bébiétel-posta, de kiszervezik/eladják, mert mostantól az alaptevékenységre akarnak koncentrálni. :-)
Én szeretem a Bookline-t! :-)
Megjegyzés küldése