2008. november 4., kedd

Madame Rizsa...

Tudod, vannak azok a cím-matricák, amiket csak rá kell stemplizni a borítékra a feladó helyére, és akkor nem kell az írással bajlódni, plusz nem fordulhat elő az a gikszer, hogy félreolvassák a válaszcímet, vagy a posta nem tudja visszaküldeni, ha elkavarodik egy levél. Amióta postcrossingolok látom, hogy az egész világ ilyet használ, és mivel roppantul praktikusnak találtam, nekem is kedvem szottyant rá.
Azt persze tudtam, hogy a külalakot tekintve én biztos nem fogom beérni valami randa rózsaszín elefánttal vagy franciazászlóval a sarkában, ha már egyszer ki lehet csicsázni, akkor én bizony ki fogom csicsázni alaposan, mert én ilyen csicsázós lány vagyok. Csak aztán elszaladt velem a ló, és most az van, hogy nem tudok választani a kedvenceim közül, úgyhogy neked kell (várom a szavazatokat, én nem tudok dönteni):

(a sok rizsa helyére nevet és címet képzelj, és természetesen a valóságban ezek sokkal kisebbek, kb. 2x7 cm a méretük)

*Ha netán megtetszik valamelyik, akkor szólok, hogy az a francia cég, aki kinyomja és elküldi, minimum 140db-os megrendeléssel dolgozik, és ez a mennyiség kb. 15 euroba kerül postaköltséggel együtt.

13 megjegyzés:

Kriszta írta...

Fogadjunk, hogy ennyit még soha nem rizsáztál :D
Nekem három db tetszik nagyon: legjobban a 3., aztán a 4. és az 1.

márta írta...

Szerintem a 3-as vagy az 1-es illik a legjobban hozzád, bár nem is ismerlek persze, csak valahogy az ilyen kis tárgyak passzolnak a stílusodhoz. De te tudod...:)

Névtelen írta...

fehér borítékra a hetes, de az ötös és a hatos is tetszik
ilyet lehet úgy is csinálni, hogy vesz az ember a bótban etikett nevű matricát és rányomtatja... ha leveleznék, én úgy csinálnám

Mademoiselle írta...

bevallom szívem szerint tényleg az 1-eshez húzok :-) Nem véletlenül raktam azt az első helyre...

Nekem olyan barna bioborítékaim vannak, mert az sokkal olcsóbb mint a fehér.

cinnamon írta...

Úúú, nekem a teáscsészés meg a cipellős tetszik. Szoktál színes borítékot használni? Mert vakkor olyan címke kéne, ami mindegyiken jól mutat.

Mademoiselle írta...

Az nem teáscsésze hanem kalap egy kalaptartón :-))) Mondjuk a doki is teáscsészének nézte, úgyhogy lehet benne valami.
Nem szoktam színeset használni, csak azt a barnát.

Mademoiselle írta...

Márta, amúgy teljesen igazad van, mütyürkés nő vagyok :-) Nem gondoltam, hogy ilyen rövid idő alatt kiismerhető vagyok a blogom alapján.

Névtelen írta...

Hát, ezek nagyon jók, segíteni nem tudok, mert nekem tetszik a barnásos (abból röttön kettő is van) meg a cipellős és a teás-kalapos és a biztosítótű is. Na, remélem, hasznodra voltam! Én is akarnék ilyeneket! De én csak sima kis etikett cimkét használok és valami kis béna karácsonyi képet nyomtatok hozzá általában. Na, most én is muszáj lesz valamit variáljak :)

Cippo írta...

Az egyes, meg_a_hármas, meg_a...
hát ezek egyszerűen nyálcsorgatósak mind. :P
Szóval, az egyes. Meg a hármas. :D

Névtelen írta...

a kalapos a némber ván (3.), aztán a cipős (1.), utána meg talán a pöttyös. de tök mindegy, mert a kalapos legyen. :)) na jó, ha neked a cipős jön be...

Mademoiselle írta...

Eldöntetett! Az 1-es lesz :-)
Jajdeizgi!!!

Névtelen írta...

Bonzsúr!
Tisztelettel küldenék plusz egy szavazatot a (No.1) topános ragacsra. Először nem is értettem, hogy miért kell szavazás, hiszen ez -számomra legalábbis- egyértelmű volt.

Nos, jó.. igen.. talán még a kalapos is belefér a kalapba.. :D

Jó választást, szép napot, kedves Mademoiselle! :)
Pusz: ZsófiÁkosa

MOD: hihetetlen. Amíg ezt itt bepötyögtem, "eldöntetett"... :D
Telepátia...! :o))

Tara Nima írta...

igaz, hogy már rég nem aktuális, de nekem az első négy tetszik nagyon.