2009. február 3., kedd

bejelentkezesul

Gyerekek, mi van itt! Bocsi mindenkinek aki uzenetet, netan telefonhivast var tolem[bocsi anyu, egybol hivlak, ha megyogyult a rendszer], nem fog menni nem tudom meddig, el vagyunk zarva a kulvilagtol ket napja, megtamadtak minket az idegenek, bombazzak a varost!

Nyugi csak vicceltem. De az azert hihetetlen, es mely toprengesre kesztet, hogy egy kis vihar [igazabol kicsit nagyobb] es mar 48 oraja nem mukodik semmilyen digitalis rendszer [az elektromos aram is neha kihagy, terero is alig van], tenyleg el vagyunk vagva a vilagtol, es ha nem lenne egy szeszelyesen mukodo mobiltelefonunk, akkor kitorhetne itt a vilaghaboru is; azt se tudnam meg, ha idokozben atneveznek az orszagot. Rettenetes ez a kiszolgaltatottsag a 21.szazadban, es attol tartok ez lesz a jovo is. Be kell szerezni regi radiokat, meg morzemasinakat, mert ha kitor valami haboru, akkor ezek egyetlen gombnyomassal varosokat szigetelhetnek el! Errol is a Nagy Testver tehet!

Szoval csak azt akartam mondani, hogy nincs net, se telefon; nem tudom meddig tart, de utalom!

6 megjegyzés:

Kriszta írta...

Kitartás Mamzell! Mást nem tudok mondani :(

Rebelle írta...

Itt erre mifelénk is elzárt pár falut a hó a külvilágtól. Nem volt se víz, se villany.
Bácsika nyilatkozott utána, hogy az volt a legrosszabb, hogy nem volt se tv, se rádió, és nem tudták, h. jön-e valaki segíteni rajtuk, el voltak zárva a külvilágtól.....
A 20 század embere még képes volt rászigszalagozni a laposelemet a rádióra. A 21. század embere már nem is emlékszik arra, hogy a rádió esetleg elemmel is működhetne......:)

Unknown írta...

Hallottuk hírét az ítéletidőnek.
Nyugi, mindjárt minden helyrejön.
(és most keresztbe tettem az összes keresztezhető ujjam)

Unknown írta...

Most lebuktam, Hedgie vagyok, ezt most nem is értem, hogy...

Mademoiselle írta...

Kepzeljetek, kedden jonnek felmerni a karokat! Nem akkor lesz megjavitvam csak felmerve!!!
Mostmar komolyan utkoznek ki rajtam az elvonasi tunetek, meg jo a korhaz mint allando bazis a rendelkeuesemre all egy heten ketszer...

Tara Nima írta...

még mindig nincs neted??
idő milyen? legalább javult valamicskét?