2009. augusztus 15., szombat

Miért ne Alaszka?

Mostanában a Miért éppen Alaszkát nézem egyre lankadó lelkesedéssel, emlékeim szerint régen valahogy jobban tetszett, de azért még mindig elvagyok vele. Szükségem van valami zajforrásra főzés/takarítás közben, arra megteszi. De lényeg a lényeg, az egyik részben Marilyn, a kedvenc szereplőm (megvan? az a dundi kis indiánlány, akinek hat évadon át meg sem rezzen az arca...) Seattle-be utazik, és ott van egy zenei aláfestés, egy dal igazi csipeva indián nyelven, na szerintem az tök jól hangzik. Ennyi. Csak ezt akartam mondani.

Georgia Wettlin-Larsen: Ojibway Square Dance

Ugye aranyos?

5 megjegyzés:

stippistop írta...

nahát, nemrég töltöttem le az első évadot! nekem is marilyn a kedvencem, meg az a rész, amikor fleischman-nel elátogatnak ketten vmi nagyvárosba, és marilyn eltűnik. és f. próbál személyleírást adni róla a rendőrségen olyan ellentétes jelzőkkel, amik jól összezavarják a rendőrt: pl. naiv és bölcs...

Mademoiselle írta...

igenigen! Pont abban a részben játszák ezt a számot, amikor Marilyn a városban kószál, és "kalandot keres". a kaland persze Marilyn olvasatában annyit jelent, hogy a parkban ebédel szendvicset :-)

stippistop írta...

óóó, mondd, hogy az az első évad! (csak az van még meg nekem) és egyébként tényleg aranyos a szám. igazi kaland-kedvcsináló! :o) ma egész nap ez ment a fejemben...

Mademoiselle írta...

Nem, sajna :-( A negyedik évadban van. Nem tudod letölteni a többi évadot is? Én is csak az elmúlt két hétben töltöttem le mind a hatot.

stippistop írta...

sajnos ez az egy is nagyon leterhelte a gépemet, de van beszerzési forrásom... :o)