2009. december 10., csütörtök

annak a pimasz fráternek...

...volt mersze azt mondani, hogy én harminc éves vagyok! Ilyet, kérem, még soha életemben nem mondtak nekem! Harminc! Holott technikailag véve még négy teljes napig 28 se vagyok, és azután is még évekbe telhet, mire harminc leszek. Legalább négy-öt évbe, de a hat sem kizárt. Ráadásul ezt úgy mondja, mintha ő még csak egy nyikhaj legényke lenne, nem pedig majdnemnegyven! Óóó, a czudar!
Persze azt állítja, hogy csak azért mondta ezt, mert éppen nagyon féltem a Motoszkálótól meg a Reccsenőtől, és hogy a füstölgésemből ítélve sikerrel is járt a gondolatelterelő hadművelet, na de akkor is, éjjel egykor ilyet mondani! Szép kis férj, mondhatom...

8 megjegyzés:

Monika írta...

Hi-hi!!!!Helyes! Legyél is csak ilyen tűzrőlpattant menyecske!Ne hagyd magad!!!!!:))))

kiscsiga írta...

:)))
Ha nem lennék a harminc másik oldalán, még jobban nevetnék. :)

stippistop írta...

ha nem lennék maholnap 30, én is jobban kaczagnék... :o)))

Mademoiselle írta...

hááát... az anyukám meg az előbb azt mondta, hogy neki nyugodtan mondhatna ilyet a doki, direkt bóknak venné... minden relatív :-)

teodora írta...

én már 26-nál 30-nak éreztem magam a kerekítés miatt, de legalább jól hozzászoktam időben :) most már nem is cserélném vissza.

Névtelen írta...

Hát igen, a 24-nél még milyen aranyos volt, h. a második szám éppen a duplája az elsőnek. Na ja! Bezzeg most! >:(

Vígasztalásul:
http://rougepetitcoeur.canalblog.com
És a dombon álló kastély-os képre is klikkelj rá, érdemes!

R.

Mademoiselle írta...

Ezt a rougepetitcoeur-t nem az én másik blogomon tanáltad véletlenségből? Mert ott van kilinkelve a kedvencek között :-)

Névtelen írta...

Ja, bocs. :)
Nem én gyöngyös vonalon tévedtem oda a kerámiaszívecskék után menve.
És gondoltam, neked is tetszene a blog. És ezek szerint jól gondoltam. :)

De ugye megnézted a másik blogot is, amihez a kastély vezet?
Az is szép.


R.