2010. július 28., szerda

A boltba pediglen úgy jutok el...

...hogy elmegyek e mellett a ház mellett
(tisztára Törpilla-ház, nem?)...
(kattincs a képre)
...aztán végigporoszkálok ezen az úton
(tisztára olyan, mint a Szerelmesek-ösvénye, nem?)...
...az út végén pletyizek egy kicsit a cimborákkal
(tisztára úgy festenek, mint a lovak, nem?)...
...végül elhaladok egy tornyos udvarház mellett, amit most nem fotóztam le, mert kerti ünnepség van, és nem tudtam észrevétlenül a kapuhoz lopódzni, de majd legközelebb.
És akkor már ott is vagyok a boltban, bevásárolok minden finomat és jót, és ugyanezen az úton táncolok vissza. Ilyen körülmények között csupa öröm és boldogság a Főelemózsiási posztom.

(Tudom, hogy fotóztam már szebben is, de így este hétkor a fényképezés már nem olyan nagy kaland. Majd egyik délelőtt újrafotózom az útvonalat.)

7 megjegyzés:

Csillagos írta...

Én is akarok ilyen szép helyeken keresztül boltba járni:)))) De az én útvonalam elég kiábrándító... Kockaház-lepusztult épületek-hangoskodó kisebbségiek-gaz-forgalom... Ez kb. 90 százalékban. Ha "ünneplőbe öltöztetem a lelkem" észreveszem a gaz közt a pipitért is:)))

Mademoiselle írta...

De legalább már a pipitér is eggyel több, mint a semmi, nem? :-) Te játszod a Játékot?

sssajt írta...

hát ez igazán mesés! mehetek én is arra vásárolni? :-)
és képzeld, a Szerelmesek-ösvényét egészen hajszálra pontosan így képzeltem! na jó, aszfalt helyett földutat, de minden más stimmel. :-)

Csillagos írta...

Milyen játékot is? Ha a könyveset: nem, még nem... nem hívott meg senki:( Pedig tudnék felsorolást tartani:)))

Mademoiselle írta...

@sssajt, hét igen a földúttal lenne az igazi, de hát ez van. Meg az igazit nyírfák szegélyezték, ezek meg mondjuk nem annyira nyírfák, de azért megteszi :-)

@Csillagos, nem nem a könyvesre gondoltam, hanem az Élet játékára, tudod a könyvre, Eleanor H. Porter írta, és Polyanna a főszereplő. Csak azért kérdezem, mert olyannak tűnsz, aki játsza. A játékosok szoktak ugyanis felfigyelni a gazban a pipitérre.

A könyvesre meg ezennel meghívlak! be is írom a posztba, hogy hivatalos legyen :-)

Csillagos írta...

Na, látod, ma most, fél 11-kor jutottam először géphez, és épp most akartam kérdezni, hogy nem az Élet Játékára gondolsz-e? Mert ezt játszom, réges-rég óta... És örülök, ha ezt más is felfedezi, mert akkor "ismeri Józsefet":)

Csillagos írta...

Ja, és még az első képhez: nekem Miss Lavendar kis kőháza jutott eszembe...