2010. július 6., kedd

Kedves Télapó!

Kérlek időben kezdj el gyűjteni nekem egy olyan makrofotós, teleobjektíves fényképészcsodára, hogy madarakat meg bogarakat fényképezhessek a kertben, köszi!

A kis pernahajdert az előbb kaptam rajta, amint kétpofára zabálja a zöldjeimet, de olyan gyönyörű és bonyolult és tökéletes, hogy nem lehet rá haragudni.

(kattintsd nagyobbra)
Ha jó leszek és a pirosityakos hoz nekem egy olyan szupermasinát, akkor ennél százezerszer jobb fotókat készítek majd, jaj, csak nehogy rossz legyek...!

3 megjegyzés:

tasiorsi írta...

1) De érdekes, ilyen lényt még nem is láttam!
2) Meg volt a napi mosoly, köszönöm! :)

Mademoiselle írta...

kérésed parancs ;-)

sssajt írta...

re2) hm... sima szöcske... :D

Kedves Pirosityakos! (ezt imádtam, na)

Én időt kérek szépen, hogy ne porosodjon már a masina... Majd jól jó leszek, meg még csizmát is fogok pucolni.

Igazán köszi!
a sssajt