2010. augusztus 5., csütörtök

vesepecsenye

Mikor reggel felébredtem, még semmi bajom nem volt, egy órával később meg már a mentőben kábultam, vittek a sürgősségire. Az volt a mázlim, hogy még idejében sikerült feltárcsáznom a dokit, és belehüppögni a kagylóba, hogy fáááááj, aztán elbitangolt az eszmélet.
A kórházban kaptam veseröntgent, vesecétét meg veseultrahangot, és ezek egyetértettek abban, hogy be vagyok gyulladva, meg görcsölve is vesetájon, úgyhogy most állhatok neki gyógyulni, meg követ szülni.

Azért az vicces volt, mikor azon kaptam magam, hogy kórházi karkötőben és hátulgombolós kórházi rékliben totyogok a klotyóra, magam mellett görgetve az infúziós állványt. Tisztára olyan volt, mint az ER.

11 megjegyzés:

Kriszta írta...

Ó! :( Gyógyulj meg mihamarabb!

sssajt írta...

jáááájjj!
igyál sok sört, és utazz rázós buszon sokat. :-)
na jó, inkább csak gyógyulj meg... de gyorsan ám!

negyvenketto írta...

Tessen meggyógyulni, demostazonnal, vagy odamegyek és szétcsapok közted!

Névtelen írta...

Ránéztél egy gorgóra? (szomorúmosoly)
Jobbulást, gyönyörűm.

Szecsi írta...

Uhh, az vacak lehet :( Jobbulást!

Mademoiselle írta...

Köszi, jobbulok .-)

Valahogy úgy lehetett Blans. Szerencsére csak a szemem sarkából pillanthattam meg, mi lett volna egyenesen szembetalálkozom vele? most a doki kalapácsolhatná le rólam a sziklatömböket... :-)

amilgade írta...

Jaj leányzó!!!! Ne tessék betegeskedni!!!
Jobbulást!!

Névtelen írta...

Minden rosszban van valami jó! Mert gyógyulás közben lehet postolgatni mindenfélékről. pirikenagyi

teodora írta...

Jobbulást!

Monika írta...

Eddig még nem hallottam ilyenről,hogy vesegörcs+ájulás. Ó,te szegény kis mindentvidámanfelfogó hölgyemény!
Én is a vesémmel kínlódok,de nem kövekkel....Rokonlelkek,ha írnak egymásnak....
Nem zúzzák szét a köveket? Itthon így csinálják,aztán "szülik" meg szegény asszonyok főleg.

pável írta...

nademostmártessékbloggantani valamit, hejj, vagy hívjuk fel Sarkót, hogy mi van Mamzival? Allo?!

jobbulást :)