2011. június 16., csütörtök

live, love, laugh...

Az este sehogysem bírtam elaludni, mert egyáltalán nem voltam álmos, és épp azon gondolkodtam, hogy vajon mikor fogok végre elaludni, mikoris azon vettem észre magam, hogy egy erdő közepén ülök a mohos fatörzsön, békakirályfis pizsiben, lábamon az új nyári topánommal, kezemben a kézimunkámmal, és türelmesen várom, hogy végre elaludjak. Ekkor éles női logikával rájöttem, hogy ha egy erdő közepén ülök a mohos fatörzsön, békakirályfis pizsiben, lábamon az új nyári topánommal, kezemben a kézimunkámmal, és türelmesen várom, hogy végre elaludjak, akkor feltehetően már rég elaludtam. És akkor felébredtem. Reggel volt.

ez az új nyári topánom
teljesen rózsaszín és teljesen virágos

6 megjegyzés:

Csillagos írta...

Na végre, hogy tetszett már írni:))) Reméltem, hogy minden rendben van odaát a csodálatos Franciahonban (ahová én balga csak vágyakozom, pedig a családunk egy része francia származású... Ó, a távolság... Meg, ó, pénz...)A topán pedig nagyon aranyos:)

csipkelelkű írta...

Mindig ilyen szép, derűseket kéne álmodni... Örülök, hogy minden rendben van, láttam a molyon a könyvjelzőket, nagyon szépek!
(Nééé, egy ismerős! Nagytiszteletű asszony!)

Csillagos írta...

Nagytiszteletű... NEMÁÁÁ:))) Csak ami vagyok. Egyszerűen. És örülök neked Csipkelelkű:)

Márti írta...

Hát ez tetszett!!! és a topánka is bejön!!! :)))

Névtelen írta...

Írhatnál gyakrabban!!!! - már attől tartottam, teljesen letészed a lantot.
Megmondanád, a gyönyörű szappanöntő formák lelőhelyét? nagyon oda vagyok tőle - Pirikenagyi

mademoiselle írta...

Ahol én vettem a szappanformát, ott már nem lehet kapni, de az etsy-n is árulják, pölö itt:
http://www.etsy.com/shop/HappyDIY