2012. június 7., csütörtök

máma lumpolni fogok...!

Az történt, hogy a minap vettem két kis porcelán teáscsészét a Villeroy & Boch online shopjából, erre ma érkezett két doboz, a kicsiben volt a két kis csészém, de el sem tudtam képzelni, hogy mi lehet a nagyobbikban, így kibontottam, és négy gyönyörűségesen kecses tejszínkiöntőt találtam benne, már azt hittem valamit nyertem netán, de a dobozban lévő számlából kiderült, hogy a vásárló a londoni Waldorf Hilton Hotel, csak véletlenül az én címemet matricázták a dobozra. Biztos egyszerre csomagolták csészéimmel.

Persze visszaküldöm nekik a csomagot. Holnap. Mert ma pontban 5 órakor megteázom a csészékből, és a tejet az egyik szépséges tejszínkiöntőből csepegtetem majd bele, azután elmosom, azután visszacsomagolom, és csak azután küldöm vissza nekik... Mindenkinek jár egy kis luxus, és én ma a pucczos Waldorf Hilton egyik porcelánjával fogok tejjázni, júúúúj!

(igaz, hogy sem színeiben, sem formájában nem pásszol a csészéimhez,
de ezegyszer szemet hunyok a dolog felett,
mivel ennél közelebb valószínűleg úgysem jutok a Waldorfhoz...)
u.i.: azért lehet hogy egy kicsit összenyálazom majd az egyik tejszínesköcsögöt, hogy ha teljes valómat nem is, de legalább a DNS-emet bejuttassam valahogy a Hiltonba, nyaralni egy kicsit...

u.u.i.: Hm... ettől most kipattant a fejemből egy idea, amit felhasználhatnék egy detektívregényhez...

13 megjegyzés:

Csillagos írta...

Pam-pa-ra-ramm:))) Gondold azt, hogy én is ott teázom a pucczos társaságban...Már látom is magam elegáns vajszínű csipkében, rózsákkal díszített kalapban...

És hurrá, amint látom, végre újra írsz:)

Mademoiselle írta...

Természetesen egy egész barátnői csacsogókört képzelek magam mellé, és te is meg vagy hívva :-)

ja, írogatok-gatok.

Éva írta...

Szia!
Csatlakozom a "zsibongó tömeghez",de jó elnevezés!:-) Mártánál( Szösszenetek) találtalak meg, olvasgattam mindkét blogodban. Nem vagyok olyan ügyes mint te, és még így is túlzásba estem az önjellemzéssel:-), de jövök még olvasgatni, képeket nézegetni, hangulatot felszívni hozzád.
Üdv.: Éva

Mademoiselle írta...

Szeretettel üdvözöllek a blogon :-))

vjudit írta...

Most aztán már tényleg üzennem kell neked: nagyon sokszor olvasgatom itteni bejegyzéseidet. Nagyon szeretem a stílusod és a személyiséged is nagyon szimpi, és érdekes dolgok történnek/tek Veled, és ezeket olyan színesen tudod elmesélni, és tökjóérzés olvasni, akár sokadszorra is. Mindig várom, hátha lesz új iromány, de biztos egymillió oka van annak, hogy ritkán írsz. De sebaj, mert a régieket is szeretem olvasgatni. Köszi az élményt!

vjudit írta...

Most aztán már tényleg üzennem kell neked: nagyon sokszor olvasgatom itteni bejegyzéseidet. Nagyon szeretem a stílusod és a személyiséged is nagyon szimpi, és érdekes dolgok történnek/tek Veled, és ezeket olyan színesen tudod elmesélni, és tökjóérzés olvasni, akár sokadszorra is. Mindig várom, hátha lesz új iromány, de biztos egymillió oka van annak, hogy ritkán írsz. De sebaj, mert a régieket is szeretem olvasgatni. Köszi az élményt!

vjudit írta...

óbocsi, ez 2x ment el...

Réka írta...

És ilyen luxemburgi mintásat vettél? Anyumnak pont ezeket gyűjtöm a flohmarktokon, szólj, ha Neked is vadásszak! ;)

Beni írta...

Mademoiselle,
ha van még ihleted, írd meg azt a detektívregényt, egy kiadó pályázatot is hirdetett rá, már nem tudom, hol, de a neten utána lehet nézni...

Mademoiselle írta...

@vjudit, örömmel üdvözöllek a blogon téged is :-) nincs egymillió oka, hogy ritkán írok, csak a jó öreg krónikus lustaságom teszi, de majd összeszedem magam. Megmondjuk mostanában a nagy semmi történik velünk, ami jó, mert nincs baj, csak nincs miről írni :-)

Mademoiselle írta...

@beni, köszi, majd utánanézek ennek a pályázatnak, hátha beindul az írói karrierem :-)

Beni írta...

Itt van a pályázat:
http://hvg.hu/kultura/20120307_krimipalyazat_irok_boltja

Mademoiselle írta...

ááá, erről már lekéstem! Augusztus 31. a határidő, egy hónap alatt biztos nem tudok díjnyertes krimit írni, még vázlatot se :-(