2007. február 7., szerda


Az MVGYOSZ a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége. Szóval hála nekik a hangoskönyvekért. Meg azoknak akik beolvasták őket, meg a MEK-nek, akik megvették őket és elérhetővé tették ingyen. És minden egyéb közreműködőnek is hála és köszönet. Nagy cuppanós puszit nekik!

Mikszáth után egyébként rátérek Jókaira aztán Krúdyra aztán Mórára aztán Móriczra végül Gárdonyira ebben a sorrendben. Nem 'tom mi van velem mostanában. Honvágyam lenne tudat alatt? Hiányzik a Nagy Magyar Valóság? Neeeem, az lehetetlen. Nem vagyok én olyan lokálpatrióta, és még csak nem is szégyenlem. Csak az lehet, hogy a tegnapelőtti század hiányzik, nem más. Macska tuggya.

2 megjegyzés:

Maestro írta...

A http://canadahun.com/forum/-t ismered? Most tartok a 65. (igen, hatvanötödik!) kiírt hangoskönyv DVD-nél... Mikor egyedül vezetek haza 2000 km-t berakok egy jó regényt és szépen eltelik az idő.

Mademoiselle írta...

Igen ismerem, én olthatatlan szenvedéllyel imádom a hangoskönyveket, és már mindet kiolvastam ami elérhető volt, házimunka, kézimunka, kertimunka stb. közben elengedhetetlen kellék lett nekem. Mostanában már magam készítek hangoskönyveket a SpeakBoard nevű programmal, ami egy nagyon profi, egy igazán világszínvonalú minőségű magyar fejlesztés, csak be kell kopizni egy szöveget, az meg rögtön elmenti mp3 formátumban. Eleinte szokni kell, mert akármilyen profi is, mégiscsak géphang, de a lehető legemberibb és én már annyira megszoktam, hogy nem érzem gépinek, még a hangsúlyokat is hallom szépen, és nagyon szeretem. Már több száz hangoskönyvet csináltam így magamnak, és azokat hallgatom rutinmunkák közben.