2007. április 26., csütörtök

Gasztroblog


Mára már az egyoldalú táplálkozás félreérthetetlen jelei mutatkoznak mindkettőnkön, de hát nincs mit tenni, ha spárga és eper szezon van akkor spárgát és epret kell enni, frissen a piacról.
A spárgát provance-i módra megpárolva, olvasztott vajjal, fokhagymás ropogós baguettel vagy pain de campagne-al esszük könnyű vörösborral reggel-délben-este, desszertnek pedig vérpiros és mézédes epret tejszínhabbal.
Tudom, hogy ez nem mehet már így sokáig, és el is döntöttem, hogy holnaptól ráállunk a gombára és egyéb zöldségekre, és gyömbérteában áztatjuk elgyötört bensőnket, de ma találtam egy ígéretes receptet a Macikonyhán, amit nyomban ki is próbálok, újjabb fricskát adva a kalóriáknak.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Apropó gomba és egyéb zöldségek (meg persze spárga): Szerintem te az én gondolataimat olvastad ma, én pedig a tieidet...

Ez egy fenomén,így ismeretlenül!:0)

Mademoiselle írta...

:-) Miután postoltam továbbolvastam nálad, és láttam, hogy felétek is ilyenor spárgadömping megy és a gyerekek nem szeretik. Ez érdekes, gyerekkoromban én sem szerettem a spárgát, pedig mindig azt kellett enni ha szezon volt, az anyu meg majd' megveszett érte, most meg nem is bírnék ki egy szezont spárga nélkül.
Írtó finom volt a gnocchi :-)

Unknown írta...

Örülök, hogy ízlett!:o)