2008. szeptember 29., hétfő

Nem gondoltam volna, hogy valaha ezt mondom...

...de egészen megszerettem Carla Bruni egyik dalát.
Persze ez még nem teszi kedvesebbé előttem a nőt, mert még mindig nagyon távol áll attól, amilyennek szerintem egy First Lady-nek lenni kell. Nem igazán az a gond hogy énekel (sőt, az egyáltalán nem gond) vagy hogy egy botrányhős showgirl (amilyen a zsák, olyan a foltja...), de szerintem egy elnökfeleség ne pucérkodjon magazinokban, és kész. Még akkor se, ha gyönyörű. Ez a minimum, ami elvárható lenne az ország első asszonyától. Az ilyesmi nem elegáns, egyáltalán nem elegáns.
Mindazonáltal készséggel elismerem, hogy ez a dalocska nagyon kellemes, könnyű kis bársanzon, mondjuk egy pohár vörösbor mellé:


Mentségemre szóljon, már azelőtt tetszett, hogy megtudtam volna hogy Carla.

1 megjegyzés:

Benő írta...

Nahát, tényleg kellemes, köszi!
Ettől még Sárközy is szimpatikusabb lett kicsit... :-)