2010. április 27., kedd

új cím, új matrica, új szavazás... avagy megint csak a rizsa

Itt az ideje, hogy új címmatricákat csináltassak a leveleimre, úgyhogy elhaladtam arra a weboldalra, ahol másfél éve találtam a bojtos-papusosat. Gondoltam majd jól keresek magamnak egy másikat, pláne hogy most csak 5 euróért vesztegetik 140 darabját, de épp csak azzal nem számoltam, hogy közben feltúrbózták a kínálatot. Komolyan, ezeknek teljesen elment az eszük, már valami hatezer féle matricából lehetetlen válogatni. A múltkori szavazásnál csak kilencből nem tudtam választani, most meg 26-ból nem bírok. Már ott tartok, hogy választok legalább négyfélét, és minden évszakban más mintát használok majd.

Tehát itt van a versenyben maradt huszonhat, várom a szavazatokat:Az elmúlt másfél évben ugye ezt használtam, de egy kicsit már meg is untam, nomeg a nyakamon is maradt belőle pár tucat, úgyhogy megkérdezem: nem kell valakinek durván sok bojtos-papucsos matrica? Le lehet vágni a nevemet és a (volt) címemet róla, és remekül használható iskolai asztallap vagy begipszelt kar/láb kicsicsázására. Hm?

15 megjegyzés:

Lilahangya írta...

Teáskanna, kistáska, szitakötő, ez nem négy ugyan és évszakokhoz sem igazán köthetők...

Névtelen írta...

Szia!
Én még csak kezdő vagyok Postcrossingban, de nagyon tetszenek ezek a matricák... főleg a bojtos papucsos... (tudom ám, hogy azt most nem lehet választani ;-), nekem akkor is az tetszik a legjobban...
Írtad korábban, hogy egy francia cégtől rendeled őket, meg tudod adni a weboldalukat? Hátha szállítanak Mo.-ra is...
Köszi, Ed

Mademoiselle írta...

Szia Ed!
A vistaprint.fr-mél találod őket, az "Etiquettes d'adresse"-eket keresd, azok a címmatricák. Szerintem szállítanak Magyarországra is. És van nekik még a bojtos-papucsos modellből is :-) Ha segítség kell a matricák előböngészéséhez, csak szólj!

Névtelen írta...

Hű, köszönöm a gyors reagálást, már meg is van, van brit oldal is, ez nekem segítség, mivel franciatudásom kimerül abban, hogy toujours :-)
Ed

Mademoiselle írta...

Ühüm, van brit oldal is, de ott csak 425 féle matricából lehet válogatni, a francián meg 6000-ből. Más a kínálatuk sajna.

sssajt írta...

a chrome lefordítja az oldalt. :) igaz, nem pontos, de azért el lehet így igazodni a toujours-nyelvű oldalakon is. (miazatoujours? :) )

kéne ilyen magyarul is...

és még válogatok. tényleg elég képtelenség dönteni... :(

Névtelen írta...

Öööö....a co.uk -s oldalon pontosan 5933 féle matricát találtam. Angol fontban megadott árak, és szállít Mo.-ra. Még postaköltséggel együtt is olcsó, szuper egy cég ez, de valasztani valóban képtelenség.

(egy apró negatívumot fedeztem fel: a címemben sajnos szerepel ö és ő betű is, és a legtöbb választhatő betűtípus -főleg a szép kézírásos változatok- ezeket nem tudja normálisan megjeleníteni... )
Ed

Névtelen írta...

Ja igen, és még egy kérdés, most a Postcrossinggal kapcsaolatban:
te mit szoktál írni a lapokra? :-)
Ed

sssajt írta...

vááá! találtam egy világítótornyost! :) hogyhogy nem választottad ki azt is?! :)

Mademoiselle írta...

Hopp, akkor valamit félrenézhettem, nekem tényleg csak négyszázvalamennyit ajánlott fel, de nagyon örülök, hogy megtaláltad az összeset, Ed :-) Hát az ékezetes betűkkel gond lehet... A nevedben is van ékezetes betű? Mert szerintem az is jól mutathat, ha csak a név van szépírással, a cím meg nyomtatottal.

@sssajt, én a világítótornyosat észre se vettem :-( De már majdnem biztos vagyok benne, hogy a legelső zöld madárkásat fogom választani itt a versenyzők közül, most a madárkás korszakomat élem :-)

Monika írta...

Még ezekből is nehéz választani.....Mivel van kerted ,mit szólsz a zöld fára a madárkával.ez kicsit őszies.A stílusodhoz pedig a zöld madárka alatti indás virág,bár kinagyítva annyira mégsem tetszik.Hm?

Mademoiselle írta...

Mammka, szerintem is mindenképp valamelyik madárkás lesz a nyerő, de azt hiszem még alszom rá egyet :-)

sssajt írta...

világítótoronyból találtam többet is. a tegnapom gyakorlatilag arra ment rá, hogy cimkéket bogarásztam. minden cél nélkül. :) és közben azt tervezgettem vadul, hogy nekem bizony kell egy ilyen cimkebolt. :)

Névtelen írta...

Sssajt, ha megnyitod a címkeboltod, kérlek, majd értesíts! ;-)

Mmzell: ez jó ötlet, hogy csak a nevem legyen szépírással, abban csak á van, az pedig nem gond! Köszi! :)
Ed

cinnamon írta...

Nekem az első oszlopban a 3., a 9., a 10. meg a 13. tetszik legjobban... Mamzell, milyen színű borítékban levelezel?