2011. január 5., szerda

izzik a galagonya...

Örömmel s ezúton értesítek minden kedves érdeklődőt, hogy hosszú tervezgetés után végre beizzítottuk a galagonyát, vagyis Stippivel és Sssajttal együtt hármasban megnyitottuk fitoblogunkat, ahol igyekszünk minden olyan hasznos dolgot összeírni mi tudható füvekről, fákról, egészségről, miegymásról, egyszóval ez olyan boszidolog lesz. Gyógynövények, fűszernövények, ehető vadnövények receptekkel, szemelvények nagyanyáink trükktárából, olykor szépirodalmi utalásokkal tűzdelve.
Stippi nemsokára a csipkebogyót, mint olyat járja körül, én a csíráztatásról írok majd (a hogyanokról és miértekről képekkel), a sssajt pedig még nem nyilatkozott, de az is nagyon jó lesz...

Szeretettel várunk mindenkit az Izzik a galagonya blogon!

(kedvenc magoncaim már az ülőfürdőben áznak)

6 megjegyzés:

sssajt írta...

köszönöm a bizalmat! :-)
én egyelőre remegve várom a freeblog válaszát, hogy hogy tudok bejutni.

stippistop írta...

jajj, még mindig nem sikerült? :o((

de várom, de várom, de várom! :o))

Mademoiselle írta...

és ha újra beregisztrálnál? lehet, hogy az gyorsabb megoldás lenne...

sssajt írta...

ha újra regisztrálnék, nem lehetnék sssajt...
amúgy már alakul a dolog, már egyszer írt a Hibaelhárítás. válaszoltam. remélhetőleg a következő levélben már jelszót is kapok. :-)

addig meg csendesen forralom, hogy mit is írjak én. :-)

Esmeralda írta...

Nem sikerül feliratkoznom rá rss figyelővel. Lesz majd mód? Figyellek ám titeket :-) Én az utóbbi években teljes hitetlenségbe zuhantam, ami nagyon helytelen, és azt hiszem, az anyukámmal szembeni dacoskodás az oka. Stippi, kérlek bogozz ki! Szóval adjátok vissza a füveimet! :-)

stippistop írta...

igyekszünk, igyekszünk! :o)