2009. január 17., szombat

Volt már olyan...

...mikor érezted: ebben a pillanatban fáztam meg, most tuti náthás leszek?
Délelőtt elrohantam a piacra beszerezni némi ezmegazt és elszaladt az idő, mint mindig (hamisitatlan francia piac, képzelheted, még mindig nem szoktam meg), igy egész úton hazafelé loholtam (nem vagyok ám ilyen ridegtartáson, hogy délre ebédet kell tennem az asztalra az uram elé, épp csak elfelejtettem a Dudornak enni adni, és olyankor annyira árván tud üldögélni az üres tányérkájában - ráutaló magatartás végett - hogy majd'megszakad a szivem), és mivel váratlanul nagyon megenyhült az idő, ki is melegedtem rendesen. Na nem izzadtam meg vagy ilyesmi - idős úrinő szájából olvastam egyszer, hogy egy hölgy soha nem izzad, csak felhevül - szóval csak "felhevültem", és akkor kinyitottam a hűtőt, és egy mozdulattal ledöntöttem a gigámon egy egész pohár jéghideg narancslevet, és abban a pillanatban, hogy a pohár széle már nem érintette cseresznyepiros ajkaimat, azonnal tudtam, hogy MOST betegitettem meg magam.

És valóban, kapar a torkom, tüsszögök és lassan de biztosan lázasodom befele. Ezek szerint tényleg nem alaptalanul vegzáltak a szüleink annak idején, hogy "várj tiz percet, és csak akkor igyál".
Saját taknyán tanul a gyermek.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

egyszer egy gyerekorvos aszonta valami rádióműsorban, hogy ez a hidegtől megfázni totál hüjeség, lehetetlen, csak legenda. ettől függetlenül biztos, hogy nem volt okos dolog (me fejét csóválja), mindenesetre jobbulást és gondolkodj pozitívan (me mosolyog és mamzel fejét paskolja kedvesen).

Mademoiselle írta...

Á, ez nem urbán legenda. Nem azért tudtam, hogy meg fogok fázni, mert eszembe jutottak az intelmek, hanem azért mert akkor kezdett el fájni a torkom (mamzelle ugyan nem tudja ki az a me, de pozitivan gondolkodik, mert szereti ha kedvesen megpaskolták a fejét és mosolygnak rá)

Névtelen írta...

a me az én vagyok, nem irc-ztél ezek szerint

Mademoiselle írta...

jaaa, hát bevallom, tényleg nem irc-tem (mamzelle még azt is bevallja, hogy nem is tudja mi az az irc)