2010. augusztus 1., vasárnap

a csoda neve: Canon EOS 1000D

Aztán az is történt még a hétvégén, hogy végre alkalmam nyílt kézbe venni és kipróbálni egy olyan szuper fotómasinát, amiért mostanában folyton nyüsszögök, és azt kell hogy mondjam, el vagyok alélva az eredménytől. Itt vannak a tesztképek, döbbenetes mennyivel szebbek az én kis Nikon kompaktom erőlködményeihez képest, pedig jóformán csak az automata beállításokat használtam rajta, egy tök szimpla 18-55mm-es kitobival, ami még csak nem is IS, csak II. Ha minden igaz, a héten még érkezik hozzá egy Raynox DCR-250 Super Makro előtétlencse, és akkor felveszem a szemkontaktust a kert összes bogaraival és rovaraival.

A két minapi hortenzia újrafotózva. Szavakkal kifejezhetetlen a különbség.
(kattinccs)A portré neve: Hupli
"Keresztes barátom"Ezen nincs semmi különös, csak valamiért nagyon tetszik ahogy kukkol.

6 megjegyzés:

sssajt írta...

és akkor ezt most a télapó hozta?

Mademoiselle írta...

aki ezt hozta, azt semmilyen tekintetben nem hasonlít a télapóra :-D csak kipróbálom egyelőre.

Mademoiselle írta...

200 oldalas a használati utasítása! letöltöttem magyarul, mert még angolul se értettem belőle egy árva kukkot se :-)

sssajt írta...

azért némileg örülök ám. nehéz lett volna nekem értelmesen fölvilágosítani téged ezekről a csodákról... igazság szerint nekem se ártana még tanulni...

Mademoiselle írta...

hát igen, így valamivel könnyebb, hogy látom is amiről szó van :-) de azért köszi, mert miattad kezdtem el egyáltalán Canonban gondolkodni.

sssajt írta...

hűű! amúgy szerintem jó cucc, én nagyon szeretem.
tök jó volna pl. együtt fotózni, együtt tanulgatni. hogy mondjuk akkor ma fotózzunk kalapos gombát, ami a bromélián nő (ez nem vicc, én alig találtam az állam, mikor megláttam). :D na, meg szóval ilyesmit. és akkor lehetne tapasztalatot cserélni, meg ilyesmi...