2011. január 10., hétfő

utálom a...

kórházat! nem engednek be a beteg kis dokikámhoz, csak délután, úgyhogy este nyolctól másnap egyig csak ülök és meredek magam elé, mint a kuka.

Utálom a Gilmore Görlöket is már, mert azt kapcsolom be éjszakára, de nem tudok tőle aludni. Ha viszont kikapcsolom akkor az éji neszektől nem tudok aludni, úgy félek. Ma éjjel majd más sorozattal próbálkozom. Kész szerencse, hogy szombaton mégsem kezdtem el a Düledék palotát olvasni, mert ha akkor jön rám ez a hirtelen egyedüllét, akkor inkább ott kuporogtam volna egész éjjel a kórház küszöbén, csak ne kelljen egyedül hazajönnöm éjfélkor a fekete ürességbe, képzeletem rémületes szörnyszülöttei közé.

A kórházi kaját viszont nem utálom, sőt mostmár lassan naplót fogok vezetni róla. Ámulat milyen finom, és változatos, és különleges! A kórházi szakács nemrég megnyert valami országos szakácsversenyt, és ettől újfent szárnyakat kapott. Emelt fővel menetel a Michelin-csillag felé, de akkor aztán tényleg önként befekszem legalább egy évre, és állami pénzen fogom végigenni egy mesterszakács kreálmányait. Reggeldélbeneste.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mikor engedik haza?

Mademoiselle írta...

Holnap vagy holnapután, a laborvizsgálatoktól függ.

dviki írta...

Ha nem tudnám, hogy hol élsz, akkor a kórházi kaját dicsérő szavaidból rájönnék, hogy nem magyar honban. :-D
Ha szabad kérdeznem, mi baja lett így hirtelen a dokidnak?
Gyors gyógyulást kívánok neki, neked meg kitartást!
Egyébként én is ilyen gyáva nyuszi vagyok sötétben, egyedül...bár mióta panelban lakunk és hallom a szomszédokat,tudom ,hogy nem vagyok egyedül! :-DDD

dviki írta...

Tudom ,hogy nem ide tartozik, de márciusban lesz a szülinapom és szerintem akkor meglepném magam egy általad készített könyvjelzővel...tudod, az elhalasztott bizniszünk. ;-)

Névtelen írta...

Egyet pislantasz, és máris :)

Névtelen írta...

Nem irigyellek az éjszakáért! Bátor lány vagy :-) Dokid biztosan rém büszke :-)Gilmornál jobb ötletem nincs is, olyan, mintha lányok viháncolnának a másik szobában. Jóbarátok? (Jó sok része van, kitart reggelig.) Klinika? Csengetett Mylord? (Saját személyzet)...

stippistop írta...

szerintem a Szomszédok-on igen jót lehet aludni; lassan folynak az események, halkan duruzsolnak az emberek... :o)
drukkolok holnapra!

sssajt írta...

hajrádoki, hajráhupli, hajrámamzi! :)

Mademoiselle írta...

én a Váratlan utazásra gondoltam :-)

@dviki: a veséjével van a gond.
Szupi, mehet a könyvjelzőzés, szólj két héttel azelőtt, hogy meg szeretnéd kapni, én meg elkészítem, és még postán is odaér.